0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آشنایی با آزمون TFI و نمونه سوالات آزمون

21 اردیبهشت 1401
0 دیدگا

آزمون TFI که مخفف Test de français international است یک آزمون زبان فرانسه برای کسانی است که زبان مادری آنها فرانسه نباشد. این تست از لحاظ فنی چیزی شبیه به Toefl یا IELTS است برای زبان فرانسه ، زیرا موسسه ETS آنرا تایید و اجرا میکند.

این آزمون بصورت تستی برگزار میشود و شامل 180 تست است که توانایی شما را در دو بخش Listening و Reading میسنجد. در این تست  توانایی نوشتن، صحبت کردن و درک کردن زبان فرانسه در محیط کاری ( business ) و محیط آکادمیک سنجیده میشود و اکثرا شرکتها و دانشگاه ها این تست را درخواست میکنند. هر کسی با هر سطح فرانسه می تواند در این آزمون شرکت کند. زمان آزمون حدود 150 دقیقه است.

اینم حداقل امتیازبندی برای رسیدن به هر سطح :

متاسفانه نزدیک ترین محل برگزاری این آزمون به ما، کشور ترکیه هست.

دانلود کتابچه : هرچه درباره TFI باید بدانید

——————————————————

کتاب Edulang Objectif TFI Test de francais

کتاب TFI Guide de préparation یه راهنمای کامل صوتی و متنی برای امتحان TFI است که شما را با روش تست زدن و بخش های مختلف آزمون آشنا میکند و نمونه سوالات صوتی خوبی داره که به شما یاد میده چگونه بین دو جواب، درست ترین را تیک بزنید!

دانلود کتاب و دانلود فایلهای صوتی 

یا دانلود از اینجا (فایل+کتاب)

دانلود فایل راهنمای آزمون

iranfrench_admin

لینک کوتاه نوشته
دانلود باکس
جعبه دانلود جهت دانلود سریع از VPN استفاده نکنید.. تمامی فایل ها قبل از درج بررسی شده اند. لینک دانلود از دو سرور مختلف است. امکان قطع دانلود فایل ها وجود دارد. جهت دانلود از IDM استفاده کنید.. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید