0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فلش کارت های صوتی فرانسه Declans French FlashCards

14 خرداد 1401
0 دیدگا

نرم افزار Declan’s French FlashCards در یک کلام، یکسری فلش کارت صوتی است. هر کلمه را برای شما می نویسه رو صفحه و تلفظ میکنه و معنیشو از شما میخواد. خود برنامه شامل 50 تا کلمه است. اما ما براتون یک بانک چندهزارتایی از کلمات را هم کنارش گذاشتیم…

:: این برنامه به شما این امکان را نیز می دهد تا برای خود فلش کارت درست کنید، اونم بصورت صوتی! بعد این فلش کارت ها رو تکرار کنید تا حفظ بشین . بعد می تونید از خودتون امتحان بگیرید. میکروفن که دارید دیگه؟

همراه این نسخه از نرم افزار یک بانک 3600 تایی از لغات با تلفظشون هست که برای سطح مبتدی و متوسط زبان فرانسه کافی است. (هر یک از کتاب های متدهای آموزش فرانسه مانند کافه کرم حدود 1000 تا 1500 لغت دارند، پس میشه گفت 3600 لغت برای سطح B1 کافی است) . برای اضافه کردن بانک کلمات به برنامه، پایین برنامه دکمه ی import را بزنید و فایلهای words را به برنامه اضافه کنید. برنامه انواع آزمون های لغتی رو از شما میگیره و لغاتی رو که بلد نیستید از بقیه جدا میکنید تا سری بعد مرور کنید. یکمی باهاش ور برید یاد میگیرید.

دانلود با حجم 18 مگ 

برخی ضدویروسها، فایل کرک این برنامه رو بعنوان تروجـان اشتباه میگیرن و پاکش میکنند. برای همین باید هنگام نصب  و جایگزینی فایل کرک، ضد ویروس خود را چند دقیقه غیرفعال کنید.

iranfrench_admin

لینک کوتاه نوشته
دانلود باکس
جعبه دانلود جهت دانلود سریع از VPN استفاده نکنید.. تمامی فایل ها قبل از درج بررسی شده اند. لینک دانلود از دو سرور مختلف است. امکان قطع دانلود فایل ها وجود دارد. جهت دانلود از IDM استفاده کنید.. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید